Expressen och TV4


Hej!

Den här veckan är två av våra låtar nominerade till veckans hit i Karlstad, på Expressens hemsida. Gå gärna in och rösta på oss:

http://karlstad.expressen.se/veckanshit

På fredag morgon kommer vi också att spelas i nyhetsmorgon på TV4, någon gång mellan 9:15-9:45, med en av våra låtar. Det blir en kort musikvideo med oss och troligen någon tung tyckare som analyserar lite. Allt detta på grund av att vi ligger bra till på listorna på AllEars! Om ni skulle råka missa inslaget så kommer det att ligga ute på nätet sen. Länk kommer senare!

/Caroline & Seppo


Kommentarer
Postat av: majjanw

Jag ska sitta som klistrad framför tv:n, spännande!
Kram!

2007-06-14 @ 18:40:37
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej majjanw!
Tyvärr sänds det bara lokalt i Värmland och Skaraborg. Men de lägger ut klippet på webben sen, jag lägger in länk här så fort jag vet! :)
Ha det gott!
Kram.

2007-06-14 @ 20:01:53
Postat av: majjanw

Ja, jag är väl lite FÖR ivrig, men jag VILL att ni ska spela på TV4 nyhtemorgon riks :)
Må gott!

2007-06-15 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0